سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیام دادن درواتساپ بدون افتادن شماره

واتس‌آپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب‌ است. خیلی راحت و فقط با اضافه کردن شماره تلفن هر شخص، از هر کجای دنیا قادر به ارسال پیام در واتس‌آپ و برقراری ارتباط با آن شخص هستید. با این حال، این امر می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد، چرا که برای ارسال پیام شخصی، شما همیشه باید اول آن فرد را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید، درصورتی که در اکثر موارد شما فقط می‌خواهید چند پیام کوتاه ارسال کنید. البته بسیاری از افراد میخواهند پیام دادن درواتساپ بدون افتادن شماره را انجام دهند ولی در این مقاله می‌خواهیم شما را با نحوه‌ی ارسال پیام ناشناس (ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره) در واتس‌آپ آشنا کنیم. 

چگونه در واتس‌اپ بدون ذخیره مخاطب، پیام ارسال کنیم؟ 

بسیاری از اپلیکیشن‏‌های ثانویه (Third-party) این کار را برایتان انجام می‏‏‏‌دهندارسال پیام در واتساپ بدون شماره ذخیره شده مخاطب، کار سختی نیست. تنها مشکل موجود این است که، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امنیت و عملکرد گوشی هوشمند شما را به خطر بیاندازند. همچنین ممکن است با سیستم عامل‌های خاصی ناسازگار باشند. 

برای کمک به حل این مشکل، می‌خواهیم شما را با یکی از روش‌های ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ آشنا کنیم جهت مطالعه ادامه مطلب لطفا به مقاله "چگونه در واتس‌آپ، بدون ذخیره کردن شماره شخص در لیست مخاطبین، پیام ارسال کنیم؟" مراجعه کنید.