سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین دوربین گوشی 2020

معیارهای خرید یک گوشی موبایل جدید برای هر فرد نسبت به شرایط سنی، کاری و استفاده خود شخص می‌تواند متفاوت باشد. برای برخی، داشتن صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا اولویت دارد. عده‌ای دیگر خواهان تلفن همراه با شارژدهی بالا هستند. اما عده‌ای نیز به دنبال موبایل‌هایی با بهترین دوربین می‌باشند. در این پست، ما موبایل‌ها را از لحاظ کیفیت دوربین بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین دوربین گوشی 2020 را بشناسیم.

معیارهای انتخاب بهترین دوربین گوشی 2020

در گذشته، شرکت‌ها از عدد مگاپیکسل دوربین موبایل که معیار دقیقی برای تعیین کیفیت نیست، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کردند. درحال حاضر هم تعداد لنز‌های روی تلفن همراه به یکی از بهانه‌های جدید برای جولان‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. اما برای انتخاب بهترین دوربین گوشی 2020 باید معیارهای مختلفی همچون گشودگی دیافراگم، میدان دید، OIS  و… را نیز در نظر بگیریم تا بتوانیم موبایلی که شایسته دریافت لقب “بهترین دوربین گوشی” است را انتخاب نماییم. سایت DxOmark یکی از معتبرترین مراجع بررسی‌کننده دوربین‌های عکاسی،‌ دوربین موبایل و لنز است. این سایت تمامی موبایل‌ها را از نظر دوربین بررسی کرده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

در ادامه، اسامی بهترین موبایل‌ها را براساس رتبه‌بندی‌شان در Dxomark عنوان کرده‌ایم. اگر معیار ما برای خرید موبایل داشتن بهترین دوربین باشد، بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانیم در سال 2020 میلادی، یکی از مدل‌های موجود در این لیست را انتخاب کرده و خریداری کنیم.

1. کسب مقام اول بهترین دوربین موبایل توسط Huawei Mate 30 Pro

شرکت هواوی با گوشی Huawei Mate30 Pro باز هم رتبه اول بهترین دوربین گوشی 2020 را ازآن خود کرد. گوشی هواوی مدل Mate 30 Pro، جدیدترین پرچمدار شرکت چینی هواوی به شمار می‌رود. این گوشی از نمایشگر 6?53 اینچی از نوع OLED برخوردار است. پردازشگر مرکزی (CPU) این دستگاه ساخت خود هواوی است. با وجود پردازنده HiSilicon Kirin 990، در کنار 8 گیگابایت رم و حافظه‌ داخلی 128 / 256 گیگابایت، قادر خواهید بود حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارها را اجرا کنید. باتری 4500 میلی آمپری که از تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charge) پشتیبانی کرده و در عرض نیم ساعت تا 70? باتری گوشی را شارژ می‌کند، از این گوشی یک موبایل عالی و بی‌نقص ساخته است.

برای مشاهده ادامه لیست و مطلب روی عبارت بهترین دوربین گوشی 2020 کلیک کنید.